Gyakran feltett kérdések

Rendelés
Fizetés
Kézbesítés
Csere, visszaküldés, reklamáció
Egyéb kérdések

Hogyan tudom módosítani vagy törölni a megrendelésemet?

Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati központunkkal a +36 1 55 07 658, telefonszámon vagy a info@kulina.hu e-mail címen..
Miután a megrendelést továbbították a szállítónak, a szállítmányozó cégek már nem teszik lehetővé számunkra a megrendelés törlését vagy módosítását.
Ha újra szeretné rendelni vagy kicserélni a termékeket, szívesen elküldjük Önnek az árut ingyenesen egy külön küldeményben, nem kell megvárnia az eredeti megrendelés kézbesítését és visszaküldését.
Ha újra megrendelte a csomagot, de már nem szeretné, egyszerűen ingyenesen visszaküldheti.
Részletes visszatérési információk itt: https://www.kulina.hu/informaciok/visszaterites/.

Hogyan kapok számlát a megrendelésemről?

Amint a csomagot átadtuk az Ön által kiválasztott szállítónak, elektronikus formában, e-mailben küldünk Önnek számlát a megrendeléséről.

Hol tudhatom meg a rendelésem státuszát?

Ha Ön regisztrált Kulina.hu vásárló akkor a fiókjába belépve a Fiókom - Megrendeléseim menüpontban tájékozódhat megrendelése státuszáról. A megrendelés elküldéséről a megrendelés létrehozásakor megadott e-mail címen keresztül is értesítjük Önt. A szállítmányt a szállító cég rendszerében is nyomon követheti - részletesebb információkért kérjük, látogasson el a következő weboldalra https://www.kulina.hu/kulina-2/a-megrendeles-statuszanak-nyomon-kovetese/.

Rendelhetek telefonon keresztül?

Nem. A megrendelést a webáruházon keresztül kell leadni, vagy írásban, e-mailben is elküldheti nekünk. Telefonon keresztül azonban szívesen végigvezetjük Önt a rendelési folyamaton, hívjon minket a +36 1 55 07 658 -as telefonszámon, és mi szívesen segítünk Önnek.

Milyen fizetési módokat használhatok?

Fizessen úgy, ahogyan megszokta. Nálunk megtalálja az összes szokásos fizetési módot https://www.kulina.hu/kulina-2/a-megrendeles-statuszanak-nyomon-kovetese/.

Biztonságosak a fizetési tranzakciók?

Nagy hangsúlyt fektetünk az elvégzett műveletek és tranzakciók biztonságára. A regisztráció során megadott adatokat kizárólag a Kulina használja fel. Minden személyes adatot bizalmasan kezelünk az "Adatvédelmi törvény" rendelkezéseinek megfelelően. A legmodernebb biztonsági technológiát használjuk az online fizetési tranzakciók biztonsága érdekében.

Hogyan lehet beváltani egy kedvezményes kupont?

Tegye az árut a kosárba. A bevásárlókosár első lépésénél jelölje be a "Van kedvezményem/ajándékutalványom" jelölőnégyzetet. Ekkor megjelenik egy mező, ahová beillesztheti a kedvezményes kupont:
Erősítse meg a "Hozzáadás" gombbal. Ha a kedvezménykód érvényes, az árak újraszámításra kerülnek a kosárban lévő kedvezményes árakra, és az így kapott kedvezmény értéke megjelenik.

Beválthatok egyszerre több kedvezményes kupont is?

Rendelésenként csak egy kupon használható fel. Kivételt képeznek az Ajándékutalványok - itt lehetőséget biztosítunk egy kedvezményes kupon alkalmazására és egyidejűleg Ajándékutalvánnyal történő fizetésre, kérjük, írjon nekünk a info@kulina.hu címre, és a megrendelés elküldése után kézzel kell alkalmaznunk az egyik kódot. Ez a kézi beállítás a fizetési lehetőségeket kizárólag utánvétre vagy banki átutalásra korlátozza, mivel a rendelés feladása után még mindig csökkentjük a végső árat.

Hogyan válthatom be az ajándékutalványt?

Mivel tudjuk, milyen nehéz néha ajándékot választani (különösen, ha az illetőnek "tényleg nincs szüksége semmire"), ezért ajándékutalványokat készítettünk Önnek - a kiváló és a szokatlan felhasználási feltételekkel. Komolyan! Fedezze fel a részleteket itt: https://www.kulina.hu/hogyan-lehet-bevaltani-az-utalvanyt/.

Ingyenes szállítást biztosítanak?

Igen, ha 39 900 Ft értékben rendel, ingyenes szállítást kap tőlünk. Kivételt képez a túlméretes küldemények raklapon történő kiszállítása, amelyhez nem biztosítunk ingyenes szállítást.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítás ára a választott szállítási módtól függően változik. A futárokkal és a kézbesítési pontokkal kapcsolatos minden információ, beleértve az árlistát is, megtalálható a következő weboldalon https://www.kulina.hu/informaciok/minden-a-szallitasi-lehetosegekrol/.

Mennyi a csomag szállítási ideje?

Az itt látható összes termék raktáron van. A csomagot általában 2 munkanapon belül kézbesítjük (banki átutalással történő fizetés esetén a szállítási idő 2-3 munkanappal hosszabb).

Saját költségemen kell visszaküldenem az árut?

Prémium minőségű szolgáltatást nyújtunk, még akkor is, ha visszatérésről van szó. Ha úgy dönt, hogy a DPD futárszolgálat elhozza a címéről, átadja egy DPD átvételi ponton, vagy személyesen adja le a Packetán, akkor ingyenes visszaküldést kap.
Ha a saját szállítóját választja, kérjük, küldje el nekünk a számla másolatát, és mi visszatérítjük Önnek a visszaküldés költségeit.
Részletes információ itt: https://www.kulina.hu/informaciok/visszaterites/.

A szállítási költséget is visszatérítik?

Ha a teljes rendelést visszaküldi, a szállítási költséget is visszatérítjük. Amennyiben csak a termékek egy részét küldi vissza, csak az adott termék árát térítjük vissza.

Mennyi időbe telik, amíg a visszaküldött árukért járó pénzt megkapom a számlámra?

Amennyiben a GoPay átjárón keresztül fizetett (kártyás fizetés, azonnali átutalás, Google Pay), az összeg arra a számlára/kártyára kerül kifizetésre, amelyről a fizetés érkezett. Utánvéttel vagy hagyományos banki átutalással történő fizetés esetén a pénzt a visszaküldési űrlapon megadott vagy az ügy online beállításakor megadott számlára utaljuk. Ez a visszaküldött áru raktárunkba érkezésétől számított 7 napon belül történik.

Mennyi ideig tart a reklamáció feldolgozása?

A reklamációját a reklamált áru raktárunkba történő megérkezésétől számított 30 napon belül rendezzük.

Hogyan kezelik a reklamációt?

Küldje el nekünk a terméket ingyenesen a DPD futárszolgálattal vagy a Packeta és a DPD Pickup pontok egyikével.
A Retino alkalmazásban nyomon követheti a reklamáció státuszát. Miután létrehozta a reklamációt, kap egy linket a további lépésekkel kapcsolatos információkkal.
A részletes eljárás itt található: https://www.kulina.hu/informaciok/reklamacio/.

Hogyan kell becsomagolni az árut a visszaküldéshez, és mit kell tartalmaznia a csomagnak?

Küldje el a visszaküldött árut, lehetőleg az eredeti csomagolásban, a nyomtatott visszaküldési űrlappal együtt (ha nincs nyomtatott változata, töltse ki az űrlap online változatát). itt).
Az árut úgy csomagolja, hogy az szállítás közben ne sérülhessen meg. A törékenyebb termékek esetében használjon újságpapírt vagy buborékfóliát.

Mit tegyek, ha a pénzem a visszaküldés után 14 nappal sem érkezett meg?

Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálati központunkkal a következő telefonszámon +36 1 55 07 658 vagy e-mailben info@kulina.hu és mi azonnal ellenőrizzük a visszatérítést.

Mit tegyek, ha valami mást kaptam, vagy ha valami hiányzik?

Kérjük, tájékoztasson minket az oldalon található online Retino űrlapon https://www.kulina.hu/informaciok/reklamacio/ és válassza ki a megfelelő típusú kérést. A lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot, és a helyzetet az Ön megelégedésére rendezzük.

Nem tudom, milyen késeket válasszak (edények, serpenyők...). Tud valaki tanácsot adni?

Természetesen és örömmel. Átfogó vásárlási útmutatót írtunk az alapvető konyhai felszerelések (kések, edények, serpenyők, grillsütők...) kiválasztása témakörében: https://www.kulina.hu/vasarlasi-segitseg/. Vagy írjon vagy hívjon minket, mi itt vagyunk az Ön számára.

Szeretnék ajándékot választani, tudna tanácsot adni?

Szívesen. Összeállítottunk Önnek egy ajándékkalauzt - akár esküvőre, akár házastársnak, akár étel- vagy borkedvelőnek keres ajándékot, inspiráció mindig bőven akad.
Vessen egy pillantást ajándékkalauzainkra, és biztosan talál valami kedvére valót: https://www.kulina.hu/ajandek-utmutato/.

Vásárolhatok önöktől ajándékutalványt?

Igen, és nem is akármilyen. Ajándékutalványainknak kiválóak (pl. a teljes összeget visszatérítjük a megajándékozottnak, ha nem választ semmit, de biztosan semmit). Komolyan!
Fedezze fel a részleteket itt: https://www.kulina.hu/ajandekutalvanyok/.

Nem találta a választ a kérdésére?

Hívjon minket a +36 1 55 07 658 telefonszámon vagy küldjön e-mailt a info@kulina.hu címre, és örömmel válaszolunk Önnek.