Visszáru és reklamációk a termékekre

A termékek visszaküldése még soha nem volt ilyen egyszerű! Önnek mindig joga van 60 napon belül indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Hogyan is kell megoldani?

 

 Az áruk visszaküldésére/a termék reklamálása

1. LÉPÉS 

A csomagban talál egy visszaküldési űrlapot. Kérjük, töltse vagy hozzon létre egy online ügyet ITT, ilyen esetekben is kérjük a visszaküldött termék mellé küldje vissza az üres űrlapot is, hogy gyorsabban tudjuk azonosítani a csomagját. Az árut a vásárlástól számított 60 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti.

2. LÉPÉS

Ha lehetséges, a visszaküldött árut az eredeti csomagolásban csomagolja be a visszaküldési űrlappal együtt. Kérjük, csomagolja úgy, hogy a termék a szállítás során ne sérülhessen meg. Sérülés vagy elhasználódás esetén a visszatérítés összege csökkenthető az áru értékcsökkenésének mértékével.

3. LÉPÉS

Válasszon az alábbi 3 lehetőség közül az áru visszaküldéséhez. Kérjük, olvassa el az alábbiakban a visszaküldési és reklamációs eljárás fontos pontjait.

 

Válasszon egyet a három visszaküldési lehetőség közül

DPD futárral történő átvétel az Ön által megadott címről

Rendeljen futárszolgálatot online ITT a visszaküldési űrlapon található link segítségével. A szállítási napon sms-t fog kapni az érkezés időpontjáról. A címcímkét a csomagot átvevő futár fogja kinyomtatni. A visszaküldés ilyen módon INGYENES.

Személyes kézbesítés Csomagküldő egyik fiókjában    

A csomagot bármelyik leadási pontra elviheti (lásd a listát ITT - győződjön meg róla, hogy a fiók elfogadja a küldeményeket). Ha vissza szeretné küldeni nekünk, csak mondja meg az ügyintézőnek a kódot 92771537, amelyet a visszaküldési űrlapon talál. A csomag címcímkét a leadási ponton a csomagfelügyelő nyomtatja ki. A visszaküldés ebben az esetben INGYENES.  

Küldje a csomagot bármelyik futárszolgálattal az alábbi címre

Frogman s.r.o. / 22736
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151 Fót
(saját költségre)

 

Visszatérítés / csere - Fontos pontok

  • Ha a csomagolás vagy a termékek láthatóan sérültek, kérjük, készítsen előtte-utána fotókat, és küldje el nekünk e-mailben a info@kulina.hu címre 24 órán belül, vagy adja meg őket az alábbi űrlapon az online eset létrehozásakor. Bebiztosítjuk Önnek az új terméket.
  • Kérjük, tépje le az eredeti címkét a címmel, vagy ragassza vissza az újat úgy, hogy az eredeti ne legyen látható.
  • A Retino alkalmazásban nyomon követheti a panaszkezelés /igénylés állapotát. Ha online nyújtja be az ügyét, e-mailben küldünk Önnek egy linket, amelyen keresztül nyomon követheti az ügy státuszát, és azonnal kapcsolatba léphet az ügyfélszolgálattal. Ellenkezö esetben csak akkor, ha a küldeményt raktárunkban megkapjuk.
  • Visszatérítés esetén az összeget az eredeti (Ön által választott) számlára fizetjük ki, amelyről a fizetés érkezett, legkésőbb 7 nappal a visszaküldött áru raktárunkba való megérkezését követően.
  • Amennyiben a GoPay átjárón keresztül fizetett (kártyás fizetés, azonnali átutalás, Google Pay), az összeg arra a számlára/kártyára kerül kifizetésre, amelyről a fizetés érkezett. Utánvéttel vagy hagyományos banki átutalással történő fizetés esetén a pénzt a az űrlapon megadott vagy az online igénylés beállításakor megadott számlára utaljuk. Ez a visszaküldött áru raktárunkba érkezésétől számított 7 napon belül történik.
  • A panaszkezelési eljárás az általános szerződési feltételek részét képezi.