Reklamáció

Az áruk reklamációra vonatkozó eljárás

Az áruk visszaküldése még soha nem volt ilyen egyszerű! A vásárlástól 60 napon belül bármikor, indoklás nélkül elállhat. Hogyan kell csinálni?

 

Normál méretű termékekhez (30 kg-ig és 60 cm-es leghosszabb oldalig)

Pencil

Töltse ki a reklamációs űrlapot

Töltse ki az elektronikus reklamációs űrlapot itt.

Box

Gondosan csomagolja be termékeit

Kérjük, küldje vissza nekünk az árut. Nagyra értékeljük, ha a csomagba beleteszi a rendelésszámát vagy a nevét (csak írja ceruzával papírra), hogy a lehető leggyorsabban azonosítani tudjuk a csomagot.

Az árut úgy csomagolja, hogy az szállítás közben ne sérülhessen meg. A törékenyebb termékek esetében használjon újságpapírt vagy buborékfóliát.

Return

Válasszon egy kényelmes visszatérési módszert

Válassza ki az alábbi 4 lehetőség egyikét az áru visszaküldéséhez. Ingyenes házhoz vagy irodába megyünk, vagy leadhatja a Packeta és a DPD pontjain.

A visszaküldött áruk visszaküldésének minden lehetősége ingyenes.

Bank

Várja meg a reklamáció eredményét

Reklamációját 30 napon belül rendezzük. Mindent megteszünk, hogy gyorsabbá tegyük. Azokban az esetekben, amikor nem a gyártóhoz fordulunk a reklamáció megoldása érdekében, egy héten belül számíthat a feldolgozásra.

Túlméretes termékekhez (30 kg feletti és 60 cm-nél hosszabb oldalú)

Kérjük, kövesse ugyanazt az eljárást, mint a normál méretű termékek esetében, hogy kitöltse az igénylőlapot, és az utolsó lépésben lépjen kapcsolatba velünk a szállítás kiválasztása érdekében.

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal a túlméretes áruk átvételi időpontjának egyeztetése érdekében.
Telefon: 1 55 07 658 munkanapokon 8:00-16:00-ig
E-mail: info@kulina.hu

Visszaküldés/reklamáció-praktikus információk

  • Ha a csomagolás vagy a termékek láthatóan sérültek a szállításkor, kérjük, készítsen előtte-utána fotókat, és küldje el nekünk e-mailben legkésőbb 24 órán belül a következő címre info@kulina.hu. Alternatívaként az online igénylőlap kitöltésekor a fényképeket mellékletként is elmentheti.
  • A Retino alkalmazásban nyomon követheti a visszaküldési/reklamáció állapotát. Ha kitöltötte az online visszaküldési/reklamációs űrlapot, e-mailben küldünk Önnek egy linket, amelyen keresztül nyomon követheti ügyének státuszát, és azonnal kommunikálhat közvetlenül az ügyfélszolgálattal. Ha a nyomtatott visszaküldési űrlapot használja, amely minden megrendelésünket kíséri, akkor kap egy linket, amellyel nyomon követheti a visszaküldési/reklamáció státuszát, amikor a küldemény megérkezik a raktárunkba.
  • A reklamációs eljárás része a üzleti feltételek.

Válasszon egy kényelmes visszatérési módszert

DPD

Átvétel bármely címről DPD futárral vagy átadás DPD átvételi ponton

Olvass tovább Olvass kevesebbet

Rendelje meg online a visszaküldést itt. Ha a címen történő átvételt választja, a szállítási címkét egy futár szállítja ki és ragasztja fel.

Az átvétel napján SMS-t fog kapni, amelyben megadjuk az érkezés időpontját.

Alternatívaként a csomagot bármelyik DPD átvételi pontra is elhozhatja. Ebben az esetben ragasszon egy címkét a csomagra, amelyet a kitöltés után e-mailben kap meg.

A DPD általi átvétel és átadás a kézbesítés helyén ingyenes.

Packeta

Visszatérés a csomagküldőknél

Olvass tovább Olvass kevesebbet

A csomagot bármelyik fióktelepre be tudja vinni (lista itt - győződjön meg róla, hogy a fióktelep elfogadja a küldeményeket). Ha vissza szeretné küldeni nekünk, csak mondja meg az alkalmazottnak a 92771537 kódot. A csomag címcímkét az alkalmazott nyomtatja ki a kézbesítés helyén.

A Packeta-üzletekben az átadás ingyenes.

Kulina

Saját szállítás

Olvass tovább Olvass kevesebbet

A csomagot bármilyen módon küldje el a következő címre:

KULINA Group a.s.
Frogman s.r.o. / 22736
East Gate Business park B1 - Magyar Posta

(saját költségére)

Kérjük, küldjön nekünk egy átvételi elismervényt a következő címre& info@kulina.hu, visszatérítjük Önnek a szállítási költségeket.

Visszaküldések és reklamációk - Online visszaküldési űrlapok

Az első lépésben válassza ki a létrehozni kívánt ügy típusát. Az ügy létrehozásához szüksége lesz a rendelésszámra és a rendeléskor megadott e-mail címre.

 

Gyakran feltett kérdések

Saját költségemen kell visszaküldenem az árut?

Prémium minőségű szolgáltatást nyújtunk, még akkor is, ha visszatérésről van szó. Ha úgy dönt, hogy a DPD futárszolgálat átveszi a címéről, átadja egy DPD átvételi ponton a visszaküldés ingyenes.
Ha a saját szállítóját választja, kérjük, küldje el nekünk a számla másolatát, és mi visszatérítjük Önnek a visszaküldés költségét.
Részletes információ itt: https://www.kulina.hu/informaciok/visszaru-es-reklamaciok-a-termekekre-/.

Mennyi ideig tart a reklamáció feldolgozása?

A reklamációját a reklamált áru raktárunkba történő megérkezésétől számított 30 napon belül rendezzük.

Hogyan kezelik a reklamációt?

Küldje el nekünk a terméket ingyenesen a DPD futárszolgálattal vagy a Packeta és a DPD Pickup kézbesítési pontok egyikén.
A Retino alkalmazásban nyomon követheti a reklamáció státuszát. Miután létrehozta az igénylését, kap egy linket a további lépésekkel kapcsolatos információkkal.
A részletes eljárás itt található: https://www.kulina.hu/informaciok/visszaru-es-reklamaciok-a-termekekre-/.

Hogyan kell becsomagolni az árut a visszaküldéshez, és mit kell tartalmaznia a csomagnak?

Küldje el a visszaküldött árut, lehetőleg az eredeti csomagolásban, egy nyomtatott visszaküldési űrlappal együtt (ha nincs nyomtatott változata, töltse ki az űrlap online változatát itt).
Az árut úgy csomagolja, hogy az szállítás közben ne sérülhessen meg. A törékenyebb termékek esetében használjon újságpapírt vagy buborékfóliát.

Nem találta meg, amit keresett?
Minden a vásárlásáról KULINA