Reklamáció és termékvisszatérítés
A Kulina.hu kizárólag rendkívüli minőségű termékeket forgalmaz, színvonalas gyártóktól, sajnos ennek ellenére soha nem lehet 100%-osan kizárni a hibák előfordulásának lehetőségét, melyek keletkezhetnek a gyártási folyamat során vagy akár az alapanyagban.
Hogyan lehet élni a reklamáció lehetőségével, illetve visszaküldeni a terméket?
Exkluzív szolgáltatásunk Vásárlóinknak
- Amennyiben bármilyen okból nem elégedett a megvásárolt termékkel, a vásárlás napjától számítva 30 napig lehetősége van visszaküldeni, indoklás nélkül!
-
Küldje el a szállítmányt a következő címre:
FROGMAN s.r.o.
Kulina group a.s. /22736
Környei út 44
2800 Tatabánya
A reklamáció folyamata?
- Ha bármilyen probléma merülne fel a nálunk vásárolt termékkel, kérjük, minél hamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot. A reklamált terméket a garanciális időben az esetek többségében új darabra cseréljük, ha nem szeretné új darabra cserélni, természetesen visszafizetjük Önnek a termék teljes vételárát.
- Amennyiben a küldemény kicsomagolásakor már sérült az áru, teljes mértékben vállaljuk érte a felelősséget! Önnek nincs más teendője, mint felvenni velünk a kapcsolatot, s mi új darabot küldünk Önnek a sérült áru helyett, ezen felül magunkra vállalunk minden további kommunikációt a futárszolgálattal.
- Munkatársaink mindig pontos információkkal látják el Önt a reklamáció folyamatáról és annak lehető legeffektívebb megoldási lehetőségeiről. Sokszor megesik, hogy a gyártó nem tart igényt a reklamált áru visszaküldésére, ebben az esetben a reklamáció folyamata is jelentősen felgyorsul.
- Forduljon hozzánk bizalommal akkor is, ha a terméknél a jótállási idő után merül fel probléma. Ebben az esetben hagyományos reklamációkként kezeljük az esetet, és megteszünk minden tőlünk telhetőt, hogy minél hamarabb megoldjuk a felmerülő problémát.
30 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA!
- Vásároljon egy tetszőleges terméket webáruházunkban.
- Amennyiben bármilyen okból nem elégedett a megvásárolt termékkel, a vásárlás napjától számítva 30 napig lehetősége van visszaküldeni, mi pedig a termék teljes árát visszafizetjük Önnek!
- Kérjük a terméket az eredeti, sértetlen csomagolásában küldje vissza, valamint amennyiben lehetséges, abba a szállítódobozba csomagolja, amelyben érkezett.