Fiskars
Fiskars - úttörő tervezés, hogy a mindennapokat rendkívülivé tegye.
Fiskars a háztartási és kerti szerszámok világában jól ismert márka, gazdag múlttal és széles termékválasztékkal. A vállalatot 1649-ben alapították az azonos nevű kis finn faluban, ahol kovácsműhelyként kezdte meg működését. Az évszázadok során a Fiskars az ollóktól a hólapátokig mindenre kiterjedt, és a vállalat prémium márkák csoportjává vált, amelyet egy közös cél vezérel: úttörő dizájn, hogy a mindennapokat rendkívülivé tegye. De még most is sok népszerű Fiskars terméket Finnországban terveznek, gyártanak és tesztelnek.
A termékek mögötti elképzelés
A Fiskars - mint a dizájnorientált márkák globális otthona - küldetése, hogy olyan innovatív és kiváló minőségű termékeket hozzon létre, amelyek megkönnyítik és élvezetesebbé teszik az emberek életét. A Fiskars szerint minden dolog, még a legegyszerűbb is, jobbá és okosabbá tehető. Ezért hiszünk szilárdan abban, hogy a jól megtervezett konyhai eszközök, edények és serpenyők a Fiskars (mind elérhető a Kulina oldalon) megkönnyítik az életét!
Céljuk, hogy iparáguk vezető globális márkájává váljanak, és nagy hangsúlyt fektessenek a fenntarthatóságra és a felelős gyártási gyakorlatra.
Fiskars márka termékkínálat, stílus és design díjak
Fiskars az egyik vezető prémium életmódmárka a kertészkedés és a főzés területén azzal a céllal, hogy növelje az emberi boldogságot az otthonban és az otthon körül. A márka hatalmas termékkínálatában szinte minden megtalálható, amire a konyhában és a kertben szükség van, a Fiskars narancssárga nyelű ollótól kezdve, amely a funkcionális design globális ikonja, az edényeken, serpenyőkön, konyhakéseken és evőeszközökön át, konyhai eszközök, vágódeszkák, kerti szerszámok, fejszék, fűrészek és még sok más. Termékeiket a felhasználó szem előtt tartásával tervezték, kiváló minőségű anyagok és innovatív tervezési jellemzők felhasználásával, hogy azok hatékonyak és könnyen használhatóak legyenek.
Fiskars' termékeit letisztult, modern design és funkcionális jellemzők jellemzik. A márka az évek során számos formatervezési díjat nyert, köztük a Red Dot Design Award, az iF Design Award és a Good Design Award díjat.
Fiskars elnyerte a "Red Dot: Best of the Best" díjat, a "PowerStepTM" sorozat kerti és metszőollói, a Fiskars Waterwheel XL és a Norden balták. A 2020-as versenyben díjat kapott a Fiskars Comfort fúvókák és pálcák is, amelyek jól kivitelezett koncepciót kínálnak a könnyed öntözéshez. 2018-ban nyert a Fiskars Norden főzőedénysorozat, amelyet az északi főzési hagyományok ihlettek, és amelyet úgy fejlesztettek ki, hogy mind a magas hőmérsékletű sütésnél, mind az ételek lassú főzésénél kiváló eredményeket érjen el, és két változatban kapható: az egyik teljesen rozsdamentes acélból, a másik pedig öntöttvasból készült, fa elemekkel.
Ezek a díjak elismerik a Fiskars' elkötelezettségét a nem csak funkcionális, hanem esztétikailag is kellemes és innovatív termékek létrehozása iránt.
Fiskarsolló és szín
Fiskars' sikere a termékek ergonómiai jellegének és felhasználóbarát jellegének is tulajdonítható. A gyártási folyamat során a vállalat technológiai innovációt és úttörő anyagkombinációkat is alkalmaz. A konyhai eszközök és kerti szerszámok kialakítása ellenállhatatlanul vonzóvá teszi a Fiskars Orange® színt, amelyet a műanyag fogantyúkhoz használnak, és amelyet az ikonikus univerzális olló 1967-es bevezetése óta szabadalmaztattak. Fiskars volt az első, amely a műanyagot fémmel kombinálta, hogy ollót készítsen, és ezzel egy könnyű, mégis precíz mindennapi eszközt alkosson. Az ergonomikusan kialakított fogantyúkat gyakran "a hétköznapok szenzációjaként" jellemezték, és a szín azóta a vállalat védjegyévé vált.