Eva Solo

A jó tervezés a minden. Ez az Eva Solo tervezőinek elképzelése, akik elegáns, skandináv dizájnt és konyhai, otthoni, kerti, terasz- és grillkiegészítőket kínálnak Önnek. Találkozzon barátaival, igya meg teáját, és szeressen bele belső terébe.
összesen 18 termék
Santoku kés NORDIC KITCHEN 18 cm, Eva Solo
91 790 Ft –18 %
74 400 Ft
ES515402
Fűszeres tálca NORDIC KITCHEN 18 cm, fekete, műanyag, Eva Solo ES520443
Folyékony szappanadagoló 180 ml, matt fekete, Eva Solo ES530668
Termosz URBAN 500 ml, csokoládé, Eva Solo
15 690 Ft –15 %
13 310 Ft
ES575028
Utazási bögre CITY TO GO 350 ml, gyöngyház bézs, Eva Solo ES567036
Folyékony szappanadagoló 180 ml, matt fehér, Eva Solo ES530669
Termosz URBAN 500 ml, fekete, rozsdamentes acél, Eva Solo ES575007
Termosz URBAN 500 ml, kék, rozsdamentes acél, Eva Solo ES575027
Termopalack URBAN 500 ml, zsálya, Eva Solo
15 690 Ft –33 %
10 480 Ft
ES575029
Utazási bögre CITY TO GO 350 ml, smaragdzöld, Eva Solo ES567035
Termosz URBAN 500 ml, smaragdzöld, rozsdamentes acél, Eva Solo ES575005

Eva Solo – márkatörténet, küldetés és design ikonok

Ki volt Eva? A márka története

Az Eva Solo egy dán tulajdonú családi vállalkozás, amelyet Kai Rohde Fog alapított több mint 100 éve. A céget az ügyvezető igazgató lányáról, Eváról nevezték el, és jelenlegi tulajdonosa a család negyedik generációjának képviselője - Jan Engelbrecht, Eva fia. Az Eva első formatervezési klasszikusa az 1952-es kenyér- és hússzeletelő gép volt, de a cég tervezői nyomon követték a modern otthon fejlődését, így hamarosan elkezdtek olyan konyhai eszközökkel előállni, amelyek nem csak megkönnyítették a konyhában való életet, de elég stílusosak voltak ahhoz, hogy szem előtt hagyják őket az 1970-es években népszerűvé vált egyterű konyhákban.

1997-ben Eva piacra dobott egy kis konyhai eszköz sorozatot, amelyek nagyon népszerűvé váltak. A termékcsalád az Eva Solo nevet kapta, mivel „szóló" termékekből állt. Olyan nagy és tartós sikert arattak, hogy 2010-ben az egész céget Eva Solo névre keresztelték. Napjainkban az Eva Solo, amelynek központi irodája közvetlenül a dániai Koppenhága mellett található, világszerte ismert termékei funkcionális és kiváló minőségű dizájnjáról.

Eva Solo küldetése és értékei

A cég célja érzelmes, minőségi és innovatív háztartási kellékek kínálata – olyan termékek, amelyek kifejezik vásárlóik személyiségét, ugyanakkor innovatívak a design, a funkcionalitás és az anyagválasztás tekintetében. A márka négy alappillére a következő: szenvedély, tisztesség, innováció és üzleti érzék, és ha az ügyfelek otthonáról van szó, az Eva Solo termékeknek könnyebbé és stílusosabbá kell tenniük mindennapi életüket.

Eva Solo termékek – „Igen, de…"

1949-ben Eva piacra dobott egy fedővel ellátott lisztszórót, amely citrusfacsaróként is szolgált. Ez a kettős funkcionalitás egy új ötlet volt, és az „Igen, de…" kifejezés népszerűsítette. Igen! – Ez egy lisztkeverő… de egyben citrusfacsaró is! Az Eva Solo ma is a modern otthon fejlesztésére és az élet megkönnyítésére törekszik azáltal, hogy minden egyes termékből a legtöbbet hozza ki, hogy azok ne csak szépek és tartósak legyenek, hanem funkcionálisak is.

A cég katalógusa nem csak konyhába, hanem étkezőbe, nappaliba, fürdőszobába és kertbe is tartalmaz hasznos termékeket, és három márkából áll: Eva Solo (háztartási eszközök otthonra, a következő termékkategóriákkal: főzés, tálalás , nappali és kültéri), Eva Trio (konyhai edények, konyhai eszközök és porcelánok, amelyek a professzionális minőséget tükrözik otthonában) és az Eva (termékek sorozata sütőben való sütéshez és főzéshez: puha szilikonformák kenyérsütéshez és süteményekhez, sütőformák és kenyérformák tapadásmentes SLIP-LET® bevonattal).

Eva Solo tervezők és dizájn ikonok

Az évek során a vállalat szoros munkakapcsolatokat épített ki vezető tervezőkkel és kézművesekkel. Az Eva Solo történetének egyik legkiemelkedőbb tervezője a Tools tervezőpáros volt, amelyet Claus Jensen és Henrik Holbæk vezettek, akik 15 éven át minden egyes terméket terveztek.

Az 1970-es évek végén a vállalat együttműködött a híres tervezővel, Ole Palsbyvel, aki megtervezte az Eva Trio márkát alkotó edények és serpenyők tökéletes sorozatát. Ezek a termékek jellegzetes formatervezésükről, valamint keverhetőségükről és párosításuk képességéről ismertek, a minőségük professzionális, valamint ezek a serpenyők egymásra rakhatók.

Eva Solo Thomas Pedersennel és az ARDE tervezőstúdióval is dolgozott, amely Skandinávia egyik vezető szakértője a bútortervezés területén.

Az évek során az Eva Solo márka több mint 200 nemzetközi formatervezési díjat nyert, köztük az iF Product Design Awards, a Good Design Awards, a Red Dot Design Awards és a Designpreis díjakat. Az Eva Solo termékcsalád legnépszerűbb termékei: